ساک دلسی
نوشته شده توسط : الکس

ساک دستی بزرگ انتخابی مناسب برای افرادی است که تمایل دارند وسایل بیشتری را حین سفر به همراه داشته باشند. یک ساک دستی خوب علاوه بر جادار بودن بهتر است امکان چیدمان آسان داشته باشد تا دغدغه بستن ساک پیش از سفر را به بهترین شکل حل کند. ساک مسافرتی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه با طراحی خاصی که دارد، بستن ساک را برای شما لذت بخش کرده و دسترسی به تک تک وسایل را میسر می‌کند. این قابلیت کاربردی به علت طراحی داخلی آن است، حال به سایر ویژگی‌های این محصول می‌ پردازیم.

ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه

مشخصات سایز و مشخصات فنی ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه

این محصول در سایز بزرگ با ابعاد خارجی 43 × 79 × 45 سانتی‌متر طراحی شده که حجم خارجی آن نیز 153 لیتر است، بر این اساس این ساک دستی برای حمل و نقل وسایل ضروری حین سفر بسیار جادار و ایده‌آل است.

گفتنی است این ساک دستی دارای چرخ بوده و لذا می‌توانید آن را به راحتی توسط چرخ‌هایی که روی آن تعبیه شده بر روی سطوح مختلف بکشید. این چرخ‌ها کاملا بی صدا بوده و در برابر خراش و خوردگی نیز مقاوم هستند.

وزن ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه تنها 2.8 کیلوگرم است و از جنسpolyester torsade 600 deniers + nylon ripstop  تولید شده است. این جنس برای ساک‌های دستی بهترین جنس به شمار می‌آید، چرا که مقاومت زیادی داشته و طول عمر ساک را در طولانی مدت تضمین می‌کند.

امکانات ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه

این محصول از برند دلسی دارای قفل TSA چمدان است. این قفل در حال حاضر به عنوان مدرن‌ ترین قفل محسوب می‌شود، چرا که امنیت ساک دستی شما را به خوبی حفظ می‌ کند. در واقع کلید این قفل نزد پلیس اینترپل است  و چنان‌چه نیاز به بازرسی باشد، دیگر لازم نیست خود مالک حضور داشته باشد و یا رمز را حتما به خاطر آورد، پلیس بدون آسیب رساندن به ساک می‌ تواند آن را بدون فوت وقت بازرسی کند.

ساک دستی دلسی مدل Vincennes سایز بزرگ رنگ سیاه   به همراه چمدان های دلسی به مدت 5 سال گارانتی بین المللی دارد، بنابراین کیفیت و طول عمر آن به خوبی تضمین شده است. این ساک باکیفیت و مدرن که امکان تفکیک وسایل را نیز برای شما فراهم می‌ کند، می‌ تواند در طولانی مدت همراهی مطمئن برای شما در سفر های گوناگون باشد.

برند دلسی

شرکت دلسی با تولید و عرضه ملزومات سفر نظیر: انواع چمدان، کوله پشتی، کیف لپ تاپ، انواع ساک، کیف خلبانی و . . . در سال 2010 موفق به کسب دومین برند برتر در این زمینه شد. امروزه محصولات دلسی در 110 کشور توسط نمایندگی‌های متعدد به فروش می‌رسند. شهرت جهانی این برند به علت کیفیت بالا و تکنولوژی به کار رفته در محصولاتش است. فروشگاه ایران دلسی در ایران به عنوان نمایندگی رسمی دلسی فعالیت می‌کند و محصولاتی با کیفیت و بی نظیر را ارائه می‌دهد. گفتنی است خدمات ویژه‌ای توسط فروشگاه ایران دلسی برای مشتریان با هدف جلب رضایت ایشان در نظر گرفته می‌ شود.

ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای یکی از بهترین تولیدات شرکت دلسی برای افرادی ست که یا به سفرهای خیلی دور نمی‌روند و یا عادت ندارند در سفر مقدار زیادی بار همراه خود داشته باشند. البته این محصول می‌تواند مکمل بسیار خوبی برای چمدان‌های دلسی باشد و در صورت کمبود فضا، خصوصاً در سفرهای طولانی‌مسافت یا در مورد افرادی که عادت به همراه داشتن مقدار زیادی وسیله در سفر دارند، بخشی از لوازم مورد نیاز مسافر را در خود جای دهد. این محصول شرکت دلسی ویژگی‌های قابل‌توجه بسیاری دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

ایران دلسی، نمایندگی رسمی شرکت فرانسوی دلسی در ایران، این محصول و دیگر تولیدات این شرکت را با مزایای ویژه مانند ارسال رایگان محصول به سراسر کشور، امکان بازگشت تا 7 روز و امکان پرداخت وجه کالا در محل و هنگام تحویل در اختیار خریداران محترم قرار می‌دهد.

ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای

مشخصات سایز و مشخصات فنی ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای

سایز کوچک یا سایز کابین ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای به شکلی طراحی شده که مناسب قسمت داخلی کابین هواپیما باشد. ابعاد خارجی این محصول 28*50*30 سانتی‌متر و حجم خارجی آن 42 لیتر است. این مدل ساک مسافرتی شرکت دلسی تنها 0.7 کیلوگرم وزن دارد و درنتیجه به‌راحتی قابل حمل است. پارچه‌ی به‌کاررفته در ساخت این محصول Polyester 300 deniers است. شرکت دلسی این محصول خود را تا 3 سال به‌صورت بین‌المللی ضمانت می‌کند.

امکانات ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای

وزن فوق‌العاده کم این محصول از قابل‌توجه‌ترین امکانات آن است. سبکی فوق‌العاده‌ی ساک به‌همراه دسته‌های مقاوم و استاندارد و همچنین امکان حمل آن با آویختن روی شانه با استفاده از بند دوشی درنظر گرفته شده برای کیف در مجموع حمل آن را بسیار آسان کرده‌اند.

دهانه‌ی ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای به شکلی طراحی شده که با باز شدن زیپ اصلی، فضای بزرگی را برای قرار دادن و بیرون آوردن وسایل در اختیار کاربر قرار دهد. طراحی این محصول همچنین به‌گونه‌ای ست که می‌توان به‌راحتی آن را جمع کرده و با کاهش حجم، ساک را در فضایی کوچک قرار داده و برای سفرهای بعدی نگهداری کرد.

این محصول شرکت دلسی علاوه بر این دارای قسمتی برای جای دادن بطری آب و دیگر نوشیدنی‌ها ست، مانند کوله پشتی ها این مزیت به‌ظاهر ساده می‌تواند در موقعیت‌های بسیاری به کمک کاربر بیاید و از درگیر شدن یکی از دستان او برای حمل تنها یک بطری آب جلوگیری کند.

شرکت دلسی

همان‌طور که اشاره شد شرکت دلسی یک شرکت فرانسوی فعال در زمینه‌ی تولید انواع چمدان است. این شرکت از سال 1946 فعالیت خود را در پاریس آغاز کرده و هم‌اکنون از شرکت‌های پیشتاز و معتبر در این صنعت است. محصولات شرکت دلسی شامل انواع چمدان، ساک مسافرتی، کیف لپ‌تاپ، کوله‌پشتی، کیف مدرسه، کیف خلبانی و اکسسوری‌هایمرتبط، گذشته از کیفیت فوق‌العاده به‌سبب برخورداری از تکنولوژی‌های به‌روزی که آن‌ها را با توجه به نیازهای امروزی کارآمدتر می‌کنند، شناخته شده هستند.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید ساک مسافرتی دلسی مدل Maubert سایز کوچک رنگ قهوه‌ای و دیگر محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ایران دلسی با افزودن آن به سبد خرید با انتخاب گزینه‌ی «اضافه به سبد+» و تکمیل مشخصات فردی و آدرس خود، آن را بدون پرداخت هزینه‌ی حمل درب منزل خود تحویل گرفته و سپس نسبت به تسویه‌ی وجه کالا اقدام نمایید.


 

 





:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 12 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: